За довідками звертатися за телефоном +38 (05161) 6-32-16, або надсилайте листи на e-mail: lysogirska2016@ukr.net Вітаємо дівчат нашої школи з участю в Чемпіонаті України з Баскетболу 3Х3!
Меню сайту

Категорії розділу
Шкільні новини [458]
Фотоальбоми [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Час

Головна » 2017 » Вересень » 21 » «Компетентність педагогічного спілкування»
06:24
«Компетентність педагогічного спілкування»

19 вересня в Лисогірській ЗОШ І-ІІІ ст.№1 відбулася  нарада  при директору «Компетентність педагогічного спілкування»

 Директор школи Кириленко В.Ю. розповів, що критерієм компетентності педагогічного спілкування є збереження внутрішньої волі партнера у спілкуванні.

Важливою умовою продуктивного педагогічного спілкування є установка вчителя на позитивне ставлення до особистості вихованця, яке реалізується через систему прийомів заохочування. А саме заохочування може бути як ефективним, так і неефективним.

Психологічні критерії, за якими розрізняються ці два типи педагогічних стимулів, можуть бути представлені таким чином:

 

ЕФЕКТИВНЕ ЗАОХОЧУВАННЯ

Здійснюється постійно супроводжується  поясненням, що саме заохочується.

 Проявляється зацікавленість в успіхах учня.

Учитель заохочує досягнення певних результатів.

Учневі повідомляється про значимість результатів, яких він досягнув.

 

НЕЕФЕКТИВНЕ ЗАОХОЧУВАННЯ

Здійснюється нерегулярно. Робиться в загальних рисах, без пояснень.

Увага до успіхів учня формальна та мінімальна.

Відмічає участь у роботі взагалі.

Відомості про досягнення подаються без акценту на їхній значимості.

Орієнтує учня на важливість розвитку вміння організувати роботу задля досягнення мети..

Учитель дає порівняння минулих і теперішніх результатів учня.

Заохочування для певного учня здійснюється відповідно до його витрачених зусиль.

Учитель пов'язує досягнуте з витраченими зусиллями учня.

 Впливає па мотиваційну сферу учня, спираючись на внутрішньо-особистісні стимули: насичування пізнавального інтересу, задоволення від процесу навчання, саморозвиток відповідних умінь і якостей.

Учитель звертає увагу учня на зв'язок покращення успішності учня й реалізації його потенційних можливостей.

Сприяння виникненню зацікавленості учня до нової роботи, коли попереднє завдання виконано.

Орієнтує учня на змагання, порівнювання власних результатів з іншими Досягнення учня оцінюються порівняно з досягненнями інших.

 Також директор школи  розповів про адаптацію першокласника.

Основна мета початкової школи – приохотити, а не приневолити дитину до навчання, власне, до учіння, як самостійної пізнавальної діяльності.

Вчитель початкових класів Семенова Р.А., повідомила, що в 1 класі навчається 23 учня.  Хлопчиків – 11, дівчаток – 12.

17 учнів до 1 класу відвідували дитячий садок.

 

Психолог Антоненко О.В. підготувала матеріал про «Способи впливу н учнів, що порушують дисципліну» та розповіла, як привернути увагу учнів на уроках.

       Кожна дитина, навчаючись у школі, потрапляє в систему правовідносин. Важливими є знання про свої права.

Учні заявляючи про свої права, часто забувають про обов’язки, елементарні правила поведінки.  Усвідомлення власних вчинків, думок і дій дає можливість правильно реагувати на встановлені правила, поведінку інших людей.

Саме тому необхідно інформувати дітей про їхні права й обов’язки, підвищувати відповідальність відповідно до віку, формувати правомірну поведінку в суспільстві.

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 19 | Додав: admin
Радіо онлайн

Sinoptik

Вхід на сайт

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz