За довідками звертатися за телефоном +38 (05161) 6-32-16, або надсилайте листи на e-mail: lysogirska2016@ukr.net Вітаємо дівчат нашої школи з участю в Чемпіонаті України з Баскетболу 3Х3!
Меню сайту

Категорії розділу
Шкільні новини [471]
Фотоальбоми [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Час

Основні причини конфлікту:

  • неефективна комунікація;
  • особистісні і професійні настанови при взаємодії;
  • недостатнє знання індивідуальних особливостей партнера;
  • невміння надавати і приймати підтримку;
  • низький рівень саморегуляції;
  • розходження в цілях, уявленнях і цінностях;
  • поведінкові особливості і стереотипи поведінки;

 

Риси характеру й особливості поведінки, властиві конфліктній особистості:

  • прагнення будь-що домінувати, бути першим. Там, де це неможливо, сказати своє останнє слово;
  • бути настільки принциповим, що це підштовхує до ворожих дій і вчинків;
  • зайва прямолінійність у висловлюваннях;
  • критика, особливо необґрунтована або недостатньо аргументована, не лише дратує, а й породжує конфлікти;
  • поганий настрій, що періодично повторюється;
  • консерватизм мислення, поглядів, переконань, небажання перебороти застарілі традиції;
  • прагнення сказати правду в очі, безцеремонне втручання в особисте життя;
  • прагнення до незалежності, бажання робити "усе, що хочу", іде всупереч бажанням і думці інших; коли наполегливість межує із нав'язливістю;
  • несправедливе оцінювання вчинків і дій інших людей, применшення їхньої ролі;     неадекватне оцінювання своїх можливостей і здібностей, їх переоцінювання;
  • вияв ініціативи там, де не слід її виявляти.

 

Негативні наслідки конфліктів

  1. Веде до непорозуміння;
  2. Створює образи;
  3. Руйнує взаємини;
  4. Призводить до стресу;
  5. Формує почуття невдоволення;
  6. Порушує особистий та міжособистісний спокій;
  7. Призводить до психологічного дискомфорту;
  8. Послаблює ціннісно-орієнтаційну єдність колективу;
  9. Знижує згуртованість та погіршує морально-психологічний клімат у колективі;

10. Гальмує розвиток колективу.

 

Позитивні наслідки конфліктів

  1. Конфлікти зосереджують увагу на проблемах, які мають бути вирішені.
  2. Конфлікти показують, як нам треба змінюватися.
  3. Конфлікти розкривають наші прагнення і бажання.
  4. Конфлікти з’ясовують, хто ми є і які наші цінності.
  5. Конфлікти допомагають нам зрозуміти іншу людину і її цінності;
  6. Конфлікти оберігають взаємини від роздратувань та образ, покращують стосунки через впевненість у тому, що обидві сторони можуть залагоджувати свої проблеми.
  7. Завдяки конфліктам долається депресія.
  8. Конфлікти послаблюють нудьгу, звертають увагу на нові цілі, стимулюють інтерес.

 

Етапи розв'язання конфлікту й виходу з нього.

    1. Окреслення основної проблеми. Партнерам слід усвідомити спільне й відмінне у їхніх поглядах на проблему, а саме:
    • Як ви розумієте проблему? Які ваші дії і вчинки партнерів призвели до виникнення й розвитку конфлікту?
    • Як ваш партнер бачить проблему? Які, на його думку, ваші та його дії є джерелом конфлікту?
    • Чи відповідає поведінка кожного з партнерів ситуації?
    • Як можна лаконічно та детально визначити загальну проблему?
    • У яких питаннях ви з партнером не досягаєте згоди?
    • У яких питаннях ви солідарні й розумієте один одного?
    1. Визначення причини конфлікту. Для того, щоб конфлікт не повторився, потрібно знати його причини. Тому слід зрозуміти таке:

Що в діях партнера здається вам неприйнятним?

Які ваші дії в конфліктній ситуації неприйнятні для партнера?

Що саме стало причиною виникнення конфлікту?

    1. Пошук можливих шляхів розв'язання конфлікту. Його слід зводити до з'ясування таких питань:

Що ви могли б зробити для розв'язання конфлікту?

Що може зробити для цього партнер?

Якими можуть бути ваші спільні завдання, щоб знайти вихід із конфлікту?

    1. Спільне рішення про вихід із конфлікту. Воно полягає у з'ясуванні таких питань:
    • Які ймовірні наслідки кожного з можливих шляхів розв'язання конфлікту?
    • Що потрібно зробити для досягнення мети?
    • Який зі способів розв'язання конфлікту викликає почуття задоволення своєю конструктивністю?
    1. Реалізація спільно спланованого способу розв'язання конфлікту, оцінювання ефективності зусиль, яких доклали для розв'язання конфлікту.

Якщо проблему розв'язати не вдалося, потрібно повторити всі попередні кроки, намагаючись при цьому усвідомити переживання, що виникають як у випадку успішного розв'язання проблеми, так і у випадку, якщо бажаних результатів не досягнуто.

 

Ефективні техніки слухання:

Техніка слухання

Дія

Мета

Дослівне повторення

Відтворення вголос частини сказаного в незмінному вигляді.

Дати співрозмовнику зрозуміти, що його уважно слухають.

Перефразовуванн я

Повторення основного змісту, сказаного в більш стислій формі або своїми словами.

Перевірити, наскільки правильно ми зрозуміли партнера       по спілкуванню.

Резюмування

Підсумок, виділення основних ідей співрозмовника.

Правильно розставити акценти, визначити головне, при необхідності – підвести бесіду до заключного етапу.

Підтримка

Уважне слухання, при якому зворотний зв'язок із співрозмовником зводиться лише до коротких реплік: "Так, так...", "Угу...", "Розумію...",

"Приємно чути" і т.д.  

Дати зрозуміти співрозмовнику відчуття власної значущості, вислухати важливу інформацію, скаргу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні причини конфлікту:

  • неефективна комунікація;
  • особистісні і професійні настанови при взаємодії;
  • недостатнє знання індивідуальних особливостей партнера;
  • невміння надавати і приймати підтримку;
  • низький рівень саморегуляції;
  • розходження в цілях, уявленнях і цінностях;
  • поведінкові особливості і стереотипи поведінки;

 

Риси характеру й особливості поведінки, властиві конфліктній особистості:

  • прагнення будь-що домінувати, бути першим. Там, де це неможливо, сказати своє останнє слово;
  • бути настільки принциповим, що це підштовхує до ворожих дій і вчинків;
  • зайва прямолінійність у висловлюваннях;
  • критика, особливо необґрунтована або недостатньо аргументована, не лише дратує, а й породжує конфлікти;
  • поганий настрій, що періодично повторюється;
  • консерватизм мислення, поглядів, переконань, небажання перебороти застарілі традиції;
  • прагнення сказати правду в очі, безцеремонне втручання в особисте життя;
  • прагнення до незалежності, бажання робити "усе, що хочу", іде всупереч бажанням і думці інших; коли наполегливість межує із нав'язливістю;
  • несправедливе оцінювання вчинків і дій інших людей, применшення їхньої ролі;     неадекватне оцінювання своїх можливостей і здібностей, їх переоцінювання;
  • вияв ініціативи там, де не слід її виявляти.

 

Негативні наслідки конфліктів

    1. Веде до непорозуміння;
    2. Створює образи;
    3. Руйнує взаємини;
    4. Призводить до стресу;
    5. Формує почуття невдоволення;
    6. Порушує особистий та міжособистісний спокій;
    7. Призводить до психологічного дискомфорту;
    8. Послаблює ціннісно-орієнтаційну єдність колективу;
    9. Знижує згуртованість та погіршує морально-психологічний клімат у колективі;
    10. Гальмує розвиток колективу.

 

Позитивні наслідки конфліктів

  1. Конфлікти зосереджують увагу на проблемах, які мають бути вирішені.
  2. Конфлікти показують, як нам треба змінюватися.
  3. Конфлікти розкривають наші прагнення і бажання.
  4. Конфлікти з’ясовують, хто ми є і які наші цінності.
  5. Конфлікти допомагають нам зрозуміти іншу людину і її цінності;
  6. Конфлікти оберігають взаємини від роздратувань та образ, покращують стосунки через впевненість у тому, що обидві сторони можуть залагоджувати свої проблеми.
  7. Завдяки конфліктам долається депресія.
  8. Конфлікти послаблюють нудьгу, звертають увагу на нові цілі, стимулюють інтерес.

 

Етапи розв'язання конфлікту й виходу з нього.

    1. Окреслення основної проблеми. Партнерам слід усвідомити спільне й відмінне у їхніх поглядах на проблему, а саме:
    • Як ви розумієте проблему? Які ваші дії і вчинки партнерів призвели до виникнення й розвитку конфлікту?

Як ваш партнер бачить проблему? Які, на його думку, ваші та його дії є джерелом конфлікту? Чи відповідає поведінка кожного з партнерів ситуації?

Як можна лаконічно та детально визначити загальну проблему?

У яких питаннях ви з партнером не досягаєте згоди?

У яких питаннях ви солідарні й розумієте один одного?

    1. Визначення причини конфлікту. Для того, щоб конфлікт не повторився, потрібно знати його причини. Тому слід зрозуміти таке:

Що в діях партнера здається вам неприйнятним?

Які ваші дії в конфліктній ситуації неприйнятні для партнера?

Що саме стало причиною виникнення конфлікту?

    1. Пошук можливих шляхів розв'язання конфлікту. Його слід зводити до з'ясування таких питань:

Що ви могли б зробити для розв'язання конфлікту?

Що може зробити для цього партнер?

Якими можуть бути ваші спільні завдання, щоб знайти вихід із конфлікту?

    1. Спільне рішення про вихід із конфлікту. Воно полягає у з'ясуванні таких питань:
    • Які ймовірні наслідки кожного з можливих шляхів розв'язання конфлікту?
    • Що потрібно зробити для досягнення мети?
    • Який зі способів розв'язання конфлікту викликає почуття задоволення своєю конструктивністю?
    1. Реалізація спільно спланованого способу розв'язання конфлікту, оцінювання ефективності зусиль, яких доклали для розв'язання конфлікту.

Якщо проблему розв'язати не вдалося, потрібно повторити всі попередні кроки, намагаючись при цьому усвідомити переживання, що виникають як у випадку успішного розв'язання проблеми, так і у випадку, якщо бажаних результатів не досягнуто.

 

Ефективні техніки слухання:

Техніка слухання

Дія

Мета

Дослівне повторення

Відтворення вголос частини сказаного в незмінному вигляді.

Дати співрозмовнику зрозуміти, що його уважно слухають.

Перефразовуванн я

Повторення основного змісту, сказаного в більш стислій формі або своїми словами.

Перевірити, наскільки правильно ми зрозуміли партнера       по спілкуванню.

Резюмування

Підсумок, виділення основних ідей співрозмовника.

Правильно розставити акценти, визначити головне, при необхідності – підвести бесіду до заключного етапу.

Підтримка

Уважне слухання, при якому зворотний зв'язок із співрозмовником зводиться лише до коротких реплік: "Так, так...", "Угу...", "Розумію...",

"Приємно чути" і т.д.  

Дати зрозуміти співрозмовнику відчуття власної значущості, вислухати важливу інформацію, скаргу.

 

Радіо онлайн

Sinoptik

Вхід на сайт

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz