$Лисогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1$ - $Лисогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1$ 
Лисогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Субота, 03.12.2016, 20:43
Вітаю Вас Гість | RSS
За довідками звертатися за телефоном +38 (05161) 6-32-16, або надсилайте листи на e-mail: lysogirska2016@ukr.net Вітаємо переможців районних змагань з тенісу в Чаусово 1
Меню сайту

Категорії розділу
Шкільні новини [409]
Фотоальбоми [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Час

Мотиваційний тренінг "Знайди свій шлях"

Мета. Активізація  процесу самопізнання, свідомого професійного вибору старшокласників, розвиток навичок самоаналізу, планування, розширення уявлення про світ професій та їхні особливості.

Вступ. Оголошення теми, мети тренінгу.

Рухівка "Привіт"

Привітайтесь з кожним учасником користуючись руками, колінами, плечами.

Вправа "Правила групи"

Тренер пропонує наступні правила: "Бути активним", "Бути уважним до інших". Обговорення:  "В чому, в яких діях ці правила будуть проявлятися? Які правила ще потрібні групі?".

Знайомство "Я мрію стати..."

Кожен з учасників гри має сказати "Я мрію стати..." і обґрунтувати свою відповідь. Гра дає змогу учням продемонструвати і проаналізувати найпопулярніші професії сьогодення, актуалізувати проблему професійного самовизначення.

Вправа "За і проти"

Учасники поділяються на три групи 1 – підбирає аргументи "За" до теми: "Чи  потрібно в житті ставити перед собою цілі?", 2 – аргументи "проти" цієї тези, 3 – знаходить сфери життя,  в яких  непотрібно  планування, означення мети,  і сфери – для яких це обов’язково.

Експеримент "Влучити в десятку"

Мета: формування вміння реалізовувати поставлені цілі.

Учасники пробують паперовою кулею влучити в "Десятку".

Обговорення:

  • Чи було застережено, що кидати кулю можно лише не рухаючись з місця?
  • Чи було застережено, що ні в  в якому разі не можна підходити до дошки, не можна повторювати кидок?
  • Чи згодні Ви з наступними   висловавами "Недостатньо мріяти, варто конкретизувати свої цілі і шукати шляхи їх досягнення. Якщо щось із задуманого не вдалося, потрібно вчитися знаходити плюси в тому, що відбулося".

Вправа "Знайди позитивні наслідки"

Мета. Формувати позитивне відношення до своїх помилок.

Учасники вспамятовують якусь свою невдачу і формулюють її позитивні наслідки . Потім спілкуються у колі обговорюють свої висковки, шукаючи своїх однодумців. В колі  зачитуються найпоширеніші висновки, обговорюються.

Гра "Асоціації"  (4 хв.)

Мета: визначити особисте ставлення учнів до професій.

Учасникам гри дають завдання "Назвіть 1-2 поняття, які спадають вам на думку, коли чуєте слово "професія". Усі названі асоціації записують на ватман і обговорюють. Слід звернути увагу учнів на те, що асоціації в усіх різні і найчастіше вони відображають особисте ставлення людини до проблеми (професії), яка їх хвилює. З’ясовують причини виникнення асоціацій.

Рухівка  "Атоми і молекули"

Вправа "День із життя"(10 хв.)

Мета: збагатити уявлення учнів про світ професій і їхні особливості.

Учням роздають аркуші різного кольору з назвами професій: продавець, програміст, водій, модельєр, ветеринар.

Учні групуються по 3-4 відповідно до професій. Тренер дає завдання:

Скласти розповідь про типовий робочий день людини тієї професії, яка в кожній групі. Ця розповідь має бути лише зі слів-іменників.

Наприклад, розповідь про робочий день учителя може бути такою: дзвінок – сніданок – дзвінок – урок – двієчники – запитання – відповідь – трійка – перерва – вчительська – скандал – директор – урок – відмінники – дзвінок – дім – ліжко.

Гра "Подарунок"(20хв.)

Мета: виявити найхарактерніші особливості деяких професій, показати людям цих професій свою вдячність.

Учням роздають аркуші різної форми, за якими вони мають згрупуватися. На них написано назви професій і деякі з них виділено. Тренер ставить запитання: "Як ви думаєте, що об’єднує професії цих груп?"(учні висловлюють свою думку) Потім дають наступне завдання: "Уявіть собі, що ваш товариш має певну професію. Він запросив усіх до себе на день народження. Відмовитися і не піти не можна. Ваше завдання – придумати і виготовити подарунок вашому товаришу. При цьому важливо виконати три умови. Подарунок має:

  1. містити натяк на його професію;
  2. бути незвичайним і веселим;
  3. бути доступним вам за ціною."

Професії, які пропонуються для вправи:

  1. лікар, учитель, офіціант, юрист;    
  2. слюсар, токар, машиніст, штукатур;
  3. садівник, агроном, геолог, лісничий;
  4. бухгалтер, коректор, економіст, інженер;
  5. художник, композитор, актор, скульптор.

Гра "Бінго"(5 хв.)

Мета: дати можливість учням наочно побачити свої здібності й усвідомити можливість їхньої реалізації.

Учасникам гри роздають аркуші паперу, з яких вони повинні "вирізати" руками ім’я­­. На голові – професію, яку мріють здобути. Права рука – це їхні здібності, які вже є для обраної професії. Ліва рука – чого дитина має навчитися. Права нога – де вона може навчитися цієї професії. Ліва нога – де зможе працювати.

Учні розповідають про своє "Бінго".

Вправа "Об’ява"

Складіть об’яву "Шукаю роботу". Напишіть, що Ви вже зараз вже вмієте робити, чим можете заробити копійку, допомогти батькам.

Читаємо, обговорюємо, які з об’яв реальні.

Вправа "Валіза"

Передаємо по кругу листки – презентації ( вправа №1) дописуємо, що вважаємо потрібним цій людині в житті для досягнення мети ( здібності, навички, знання ).

Підбиття підсумків

Висновок "Усе залежить від тебе"(5хв.)

Колись давно у Стародавньому Китаї жив розумний, але дуже пихатий мандарин. Щодня він лише приміряв убрання та розмовляв з підданими про свій розум і згадував про давню зустріч з імператором. Так минали дні за днями, роки за роками… Аж ось пройшов по всій країні поголос, що неподалік від кордону з’явився мудрець, розумніший за всіх на світі. Дійшов той поголос і до нашого мандарина. Дуже він розлютився: хто може називати якогось ченця  найрозумнішою людиною у світі?! Але нікому не виказав свого обурення, а запросив мудреця до себе в палац, задумавши обдурити ченця: "Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках – живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе – я задушу метелика, а якщо мертве – я випущу його."

…І ось настав день зустрічі. У пишній залі зібрались багато людей, усім хотілось подивитись на двобій найрозумніших людей у світі.

Мандарин сидів на своєму троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось двері відчинились, і до зали увійшов невеличкий худорлявий чоловік. Він підійшов до мандарину привітався і сказав, готовий відповісти на будь-яке його запитання. І тоді, зло всміхаючись мандарин сказав: "Скажи мені, що я тримаю в руках – живе чи мертве?". Мудрець трохи подумав, усміхнувся й відповів: "Все у твоїх руках!" Збентежений мандарин випустив метелика з рук, той полетів на волю, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями.

Вправа "Телеграма"

Складіть телеграму (10-15 слів)_  про ваші враження з цього тренінгу.

Знайомство. "Хто Я?"

Поділіть аркуш паперу на 2 віконця. В першому зобразіть свої інтереси, тобто ті справи, сфери знань, спорту, мистецтва, все, що вас цікавить, в другому – те, в чому ви досягли певних успіхів, маєте здібності, хист.

 

Радіо онлайн

Sinoptik

Вхід на сайт

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Copyright MyCorp © 2016Конструктор сайтів - uCoz